Haku vuoden 2017 FMBB TOKO joukkueeseen.

Lisätty 26.09.2016

Haku vuoden 2017 FMBB TOKO joukkueeseen.

EVL joukkueeseen valitaan enintään 6 koirakkoa. Valintakriteerit sekä ohjeet löytyvät Finbelgen sivuilta ”Säännöt ja ohjeet” valikosta. Tässä linkki ohjeisiin : http://finbelge.fi/data/documents/FMBB-toko-karsintasaanto.pdf

Myös alempien luokkien  koirakot voivat lähettää hakemuksensa. Alempien luokkien koirakoiden tulee huomioida se, että he sitoutuvat siihen, etteivät kilpaile ko. koiralla ennen FMBB 201
7 kilpailua niin, että saavat koulutustunnuksen ja nousevat seuraavaan luokkaan. Koirakot siis valitaan edustamaan siihen luokkaan johon he nyt hakevat. Eli luokkaan 1 valittu koirakko ei saa kilpailla koulutustunnusta TK2 ja luokkaan 2 valittu koirakko ei saa kilpailla koulutustunnusta TK3 ennen FMBB 2017 kilpailua.

Luokkien 1 ja 2 koirakoiden tulee huomioida etteivät he välttämättä saa yhdistykseltä tukea tai yhdistys ei maksa heidän osallistumismaksuaan. Kilpailijan tulee mahdollisesti maksaa myös oma edustusasunsa.
Kaikkien joukkueeseen hakevien tulee olla SBPKY:n jäsen.

Hakuaika joukkueeseen kaikissa luokissa päättyy 09.
10.2016. Tuloksiin huomioidaan 30.09.2016 mennessä saadut tulokset. Seuraavaa vuotta varten tulosten kerääminen alkaa sääntöjen mukaisesti 1.10. alkaen.
Tokotoimikunta ehdottaa ja johtokunta nimeää joukkueeseen valittavat koirakot.
Hakemukset voi lähettää TOKOtoimikunnan sähköpostiin tokotoimikunta@finbelge.fi