Suomen Agilityliitto ry tiedottaa

Seuratiedote lokakuu 2018

Tiedote. Julkaistu: 12.10.2018, 22:08
Suomen Agilityliitto ry

Tämä tiedote on lähetetty KITUun merkityille jäsenseurojen agility-yhteyshenkilöille. Jaathan tiedotteen sisällön eteenpäin oman seurasi jäsenille. Jos et ole seurasi agility-yhteyshenkilö, olethan yhteydessä seuraasi yhteystietojen päivittämiseksi. Tiedot voi päivittää seuratunnuksilla suoraan KITUun. Ohje tietojen päivitykseen löytyy KITUn käyttöohjeesta.

Yhteydenotto SAGIin

Olemme päivittäneet nettisivujemme Yhteystiedot-sivun. Yhteydenotot pääasiassa sähköpostitse.

Materiaalin toimittaminen erityistilintarkastusta varten

Vuoden 2017 toimintaa koskeva erityistarkastus on edennyt siihen vaiheeseen, että jäsenseurat voivat toimittaa tarkastajille täydentävää materiaalia tarkastuksen pohjana olevien hallinto-asiakirjojen ja tilinpäätösasiakirjojen lisäksi. Mikäli SAGIn jäsenseura haluaa toimittaa aineistoa tarkastajien käyttöön, aineisto pyydetään toimittamaan sähköisesti seuraaviin osoitteisiin: paivi.karhala@uhy.fi    ollimatti.karttunen@uhy.fi
Pyydämme seuroja ilmoittamaan aineiston yhteydessä myös yhteyshenkilön tarkastajien mahdollisia yhteydenottoja varten. Aineistot on toimitettava yllä annettuihin osoitteisiin perjantaihin 26.10.2018 mennessä.

Syyskokous lauantaina 24.11.2018

Suomen Agilityliiton syyskokous on lauantaina 24.11.2018 pääkaupunkiseudulla, tarkempi aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Hallituksesta erovuorossa ovat Marja Salomaa, Vesa Kunttu, Mia Laamanen, Jarmo Kumpulainen, puheenjohtaja Ville Liukka ja varapuheenjohtaja Jouni Kautto. Hallitustehtävistä kiinnostuneet voivat kysellä lisätietoja ja ilmoittaa halukkuutensa hallitus@agilityliitto.fi, ehdokkaista otetaan mieluusti vastaan pienet esittelyt julkaistavaksi ennen syyskokousta. Syyskokouksen asialistalla mm. toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019 sekä erityistilintarkastuksen tulokset.

SAGIn viestintästrategian muutos

SAGI uudistaa viestintästrategiaansa vastaamaan paremmin SAGIn tehtävää seurojen lajiliittona. Viestintää kohdistetaan jatkossa seuroihin yksittäisten lisenssinhaltijoiden ja harrastajien sijaan. Samalla seuroille siirtyy vastuuta tiedottaa jäsenistöään ja selvittää asioita tarvittaessa SAGIlta. Tähän liittyen seuratiedote lähetetään jatkossa sähköpostitse noin kuukausittain, lisenssinhaltijoiden tiedote 3 kk välein. Viestintästrategian muutoksesta tiedotetaan vielä erikseen.

Para-ja seniorikoulutus 8.- 9.12.2018 Kuopiossa

Para- ja seniorikoulutus järjestetään Kuopion Koiramekassa 8.-9.12.2018 , kouluttaja Heidi Hirvasoja-Korkee. Ilmoittautuminen avataan ja tarkemmat tiedot julkaistaan parin viikon kuluessa.

Tapahtumakalenteri SAGin kotisivuilla

SAGIn sivuilla olevalta Tulevia tapahtumia- sivulta on katsottavissa SAGIn toiminnan kannalta tärkeimmät päivämäärät sitä mukaa, kun ne varmistuvat.

Muistutus: Kilpailuraporttien lähettäminen

Jatkossa kilpailujärjestäjän raporttia (kilpailuraportti) ei enää täytetä eikä palauteta SAGIlle.

Mikäli kilpailussa täytetääntuomarin raporttimittausraporttiilmoitus erimielisyydestäilmoitus koiran vihaisesta käyttäytymisestä tai joku muu SAGIlle lähetettävä raportti kilpailutapahtumasta, toimitetaan se jatkossa vain sähköisesti ja kilpailunjärjestäjä säilyttää originaalit kuten paperiset tulospöytäkirjat kahden vuoden ajan kilpailutapahtumasta.

Lomakkeet toimitetaan SAGIlle sähköisesti tätä lomaketta käyttäen.

Muistutus: SAGIn toimisto on muuttanut tammikuussa

SAGIn toimisto on muuttanut tammikuussa 2018 osoitteeseen Valimotie 10, 00380 Helsinki. Pyydämmekin seuroja ja lisenssinhaltijoita lähettämään esimerkiksi korttien uusimista koskevat kirjeet Valimotien osoitteeseen.

Usein kysytyt kysymykset

Miten vaihdan lisenssiseuran? Vastaus nettisivuillamme kohdassa ‘Lisenssi’

Miten vaihdan koiran tasoluokan KITUssa? Vastaus KITUn käyttöohjeissa

Miten päivitän koiran säkäluokan KITUssa? Vastaus KITUn käyttöohjeissa

Mistä löydän tuomarinumerot? Uudistetusta tuomarilistasta

Miten uusin toimitsijakorttini? Vastaus nettisivuillamme kohdassa ‘Koulutus ja valmennus - Toimitsijakortit

Milloin on seuraava mittaustilaisuus ja missä? Varmistuneiden tilaisuuksien tiedot löytyvät Mittaustilaisuudet-sivulta.